Sunday, June 19, 2011

Pengambilan Slim Diet 2 Ketika Berpuasa.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca.
Diam tak diam kini dah pun masuk bulan Rejab.Lepas Rejab bulan Syaaban diikuti pula Ramadhan. Tentu sekarang ni ramai yang berpuasa sunat atau pun puasa ganti. Apa-apa pun Miza pasti pembaca ingin mengetahui cara-cara mengamalkan Slim Diet 2 ketika berpuasa. Jangan risau disini Miza akan terangkan cara-cara pengambilan Slim Diet 2 ketika berpuasa.

Kaedah Pertama:
  •  SD2 - 2 skup dan ambil sahur seperti biasa
  •  SD2 - 2 skup ketika berbuka sebelum mengambil juadah.
  •  SD2 - 2 skup sebelum solat Tarawih
  •  SD2 - 2 skup sebelum tidur.

Kaedah Kedua:
  •  SD2 - 3 skup sebelum bersahur
  •  SD2 - 3 skup ketika berbuka iaitu sebelum mengambil juadah
  •  SD2 - 2 skup sebelum tidur.
*Pastikan sehari ambil 8 skup SD2 dan amalkan pemakanan seperti yang dicadangkan sahaja.Lihat cadangan pemakanan di ruangan Resepiku.

Walaupun niat berpuasa bukan untuk kurus namun Miza pasti puasa sambil mengamalkan Slim Diet 2 amat berkesan dalam membantu penurunan berat badan. Bagi yang masih tercari-cari produk penurunan berat badan buatlah pilihan dengan tepat dan pantas. Mengapa hendak bertangguh lagi.Produk Slim Diet 2 amat berkesan dan paling penting selamat. Ada tiga bulan saja lagi untuk kita bergaya pada Hari Raya Aidil Fitri nanti. Jika ikut peraturan yang ditetapkan 12kg pasti turun dalam masa 3 bulan. Buktinya Miza sendiri. Dulu sebelum mengamalkan Slim Diet 2, berat Miza 89kg kini selepas 6 bulan berat Miza 69kg.Malah bagi mereka yang tiada masalah dalam kesihatan penurunan lebih banyak dari Miza. Kuasa tindakan ditangan anda. Bertindaklah dengan pantas demi kesihatan diri kerana obesiti adalah pengundang pelbagai penyakit.
Hubungi Miza 017-6763608 atau layari http://www.slimdiet2-amieza.blogspot.com untuk maklumat lanjut. InsyaAllah Miza sedia membantu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...