Friday, March 23, 2012

Slim Diet 2 Sedang Mengganas!!!...

Sharom  : Assalamualaikum, kak miza. saya nak bagi tahu ni. saya dah turun  3kg la
                 kak....baru 7 hari.seronoknya....memang betul menjadi....saya nak jumpa 
                 kak miza ni, nak tambah tin SD2. Kawan2 pun dah percaya dan nak cuba. 
                 Boleh tak?
Slim Diet : Dah tentu boleh, kak miza masih ada di kedai ni. masih sempat lagi jika
                 datang sekarang. Kak miza tutup kedai pukul 6.
Sharom  : Ok kak miza, saya datang sekarang. tunggu sampai saya datang tau.
Slim Diet : Ok......

Ramai lagi testimoni telah berjaya. SD2 sedang mengganas menjalankan tugasnya membantu anda turun berat badan. Anda bagaimana? Tak percaya hubungi sendiri En Sharom(no h/p boleh didapati dari saya utk menjaga privacy customer)Jom kita bekerjasama memerangi obesiti bersama SD2. Miza 017-6763608.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...